EMD

Publicerat: 2009-03-14 Kl: 21:43:21 | I kategori: Min vardag


Sitter och tittar på Melodifestivalen nu.. Jag hejar ju såklart på EMD och blev alldeles till mig när jag såg Danny :-) Haha. Jag älskar honom den jävla snyggingen. Dom ligger inte sjukt bra till men inte långt ner heller.. Lite över mitten hela tiden ungefär, femma typ. Jag tror att Måns Zelmerlöv kommer att vinna iallafall, han får mest röster av juryn, men man vet ju aldrig hur resten av Sverige har röstat.

Snart ska jag gå ner till OKQ8 och köpa snus och lite andra smågrejer... Sedan blir det hem igen och lägga mig på soffan och mysa lite. Jag har dammsugit som en dåre nu, jag måste köpa dammsugarpåsar insåg jag. Min är proppfull.

Nej, nu ska vi se hur det går här sedan blir det en liten promenad som sagt :-) Så snussugen så jag svimmar snart tror jag. Blir galen.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0