Bortamatch

Publicerat: 2009-03-06 Kl: 23:32:18 | I kategori: Min vardag


Sitter hos en kompis nu och myser :-) Vi har ätit middag och sedan så har vi suttit och pratat och tagit det lugnt. Jag har anslutit till deras nätverk nu så det går fort att ladda ner filmer och så! Skit bra ju. Glad jag blir. Nån berättade för mig för ett tag sedan att en ny säsong av Kyle XY har kommit ut, men sedan har jag bara helt glömt bort det typ. Sedan nu går jag in på thepiratebay och ser att det är hela 8 nya avsnitt! Wiho. Det är mitt favoritprogram, det programmet ger mig ett skönt lugn över mig själv som det är konstigt att man kan få ut av ett tvprogram lixom. Men det är nice. Låg hela nätterna förut och såg avsnitt efter avsnitt fast jag kunde alla repliker. Så blir det alltid med mina favoritserier, One tree hill som såklart är min favorit genom alla tider, 90210 som jag fallit för nu, och så Kyle XY. Love them.

Nu ska vi lägga oss och titta på Role Models
, haha så rolig film. Såg den igår också men hon ville se den för den är sjukt rolig alltså. Haha.

Imorgon börjar jag att jobba kl 11, jobbar hela dagen..
Robin ringde mig förut och frågade om det var jag, han & Angelica som öppnade kl 10.15, och jag sa att ja så var det ju. Men kom sedan på att jag hade ljugit lite lätt för honom där, haha. På kvällen ska nog en gammal vän komma hem och umgås lite med mig :-) Han har inte ens varit i min nya lägenhet heller eller någonting så det blir nog mysigt tror jag. Hoppas att det blir av bara så att det inte blir uppskjutet som det brukar ha en tendens att alltid bli när det gäller mig. Men när man har jobbat i 10 timmar så är man rätt trött..

Nej, nu blir det film mys med
morötter, dip, chips, smågodis och cola! Skit mysigt.

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0