Soliiiiiiiiigt

Publicerat: 2009-06-24 Kl: 17:11:58 | I kategori: Min vardag


Så skönt väder alltså. Har suttit ute ganska länge nu och bara tagit det lungt, läst lite bloggar och kikat runt.. :-) En vidrig geting kom och attackerade mig för ett tag sen men han försvann. Som tur är. Låg och sov med balkongen öppen förut också, så hörde jag en geting som kom och surrade. Satan. Det enda jag hatar med sommaren är domhär jäääävla getingarna!!!

Ikväll vet jag inte vad som händer och sker. Är förbannad över en sak men jag hoppas att människan tar sitt förnuft till fånga.. Annars blir jag GALEN. Då jävlar tar det hus i helvete.

Nu sitter vi alla här och myser.

Ciao
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0