Uppe med tuppen

Publicerat: 2009-07-09 Kl: 09:06:22 | I kategori: Min vardag


Det var inte igår jag klev upp kl 8 på morgonen ;-) Men idag så är det så. Gick förvånansvärt bra ändå, jag som brukar snooza in i det sista. Men nu sitter jag istället här och har ingenting att göra i väntan på att bli upphämtad. Bra så. Orkar inte gå ner och borsta tänderna heller, gör det när jag ska gå ut istället. Annars måste jag gå upp och ner i onödan, känns jobbigt. Är så trött...

Idag ska vi åka till Paradisbadet :-) Ska bli roligt! Jag, Evelina, William, Daniel & Lena. Skitroligt :-D Blev bestämt igår, för mig iaf. Roligt att komma iväg lite och göra något roligt för en gångs skull. Det var inte igår som jag gjorde något sånthär, så det ska bli nice..

Nej, nu ska jag gå och göra iordning det sista.

Ciao
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0