Huvudvärk utan dess like

Publicerat: 2009-07-19 Kl: 01:18:39 | I kategori: Min vardag


Jag kan inte för allt i mitt liv förstå hur man kan ha en huvudvärk som denna. Det är på snudden till migrän. Jag vill börja gråta, så ont har jag. I hela skallen. Det känns som att det finns en heliumballong där inne som blåses upp mer och mer för varje sekund som går, och snart - PANG - så exploderar den. Jag vet ju naturligtvis att detta inte kommer att hända, men ont gör det. Satan ta mig.

Idag har varit en lugn och trivsam dag. Började med sovmorgon som var härlig :-) Vi låg i sängen och myste på. Sedan klev jag upp och ringde ett samtal som gjorde mig riktigt förbannad, men jag gjorde andra planer så det gick lika bra det!

Mormor kom och hämtade mig här hemma vid 15 tiden ungefär, så åkte vi hem till henne. Skönt att jag fick skjuts så att jag slapp ta bussen i den värmen som var förut. Tack mormor för det. Åkte hem till henne som sagt. Jag såg fram emot att ta ett avkopplande bad eller lägga mig på balkongen i solen och mysa på, men så fort vi kom innanför dörren så sa hon direkt att NU ska vi gå på Konsum och panta ALLA mina colafalskor som har stått på balkongen sedan tiden jag bodde där, typ förra sommaren. Haha. Hon ville inte ha kvar dom där, varför undrade jag. Men dom tog plats, det var ju ganska många... Inte som Evelinas hög dock ;-) Haha! Den slår allt.

Sagt och gjort, så gick vi ner på affären och handlade och pantade dedär förbannade flaskorna. Gick sedan hem och la oss på balkongen och solade lite. Mormor lagade mat och jag badade. Mysigt! Älskar hennes badkar som är perfekt storlek.

Vid 19tiden så mötte jag upp Evelina, och sedan gick vi upp till Titti och lånade hennes vackra hundar som vi tog med på en lång promenad. Raja och Glitter. Så fina! Synd att jag inte hade någon kamera, annars hade ni fått sett dem. Sååå fina.

Vid 24tiden så kom Danne och hämtade mig och skjutsade mig hem hit, har nyss ätit massa mat och nu ska jag äta tårta och sedan lägga mig och sova. Denna huvudvärk mördar mig. Har tagit en alvedon men den verkar aldrig kicka in, så jag får väl helt enkelt ge upp.

- Emma








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0