Avkopplingsdag

Publicerat: 2009-07-11 Kl: 19:35:56 | I kategori: Min vardag


Kan man ens säga så? Avkopplingsdag. Tror inte ens att det är ett ord. Men jag skriver så iallafall :-)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls faktsikt. Tagit det lugnt, vaknade upp och skulle titta på nåt program på TV som jag alltid brukar titta på. Till min stora förvåning så var det inte idag. Hm, undrar varför tänkte jag. Sedan kom jag på att det är lördag idag. Haha, helt dagvild. Trodde det var kanske torsdag eller åtminstonde fredag. Men icke sa nicke.

Ikväll blir det bara lugna stugan. Mitt 90210 tittande som jag skrev om igår fortsätter. Laddar ner tre avsnitt i taget, och när jag är inne på det sista så laddar jag ner tre till. Helt perfekt, på så sätt behöver jag aldrig vara utan något avsnitt. Hehe, tur att man har bra uppkoppling.

Jag ska gå till tvättstugan och se om det möjligtvis finns någon tvättid på morgonkvisten imorgon. Hoppas. Men det brukar vara fullbokat långt i förväg på söndagar, i och med att folk är lediga då. Men jag skulle verkligen behöva tvätta. Mina badkläder sedan Paradisbadet ligger fortfarande nerpackade, haha. Jag är så jävla lat. Så de måste tvättas! Handdukar behöver jag verkligen tvätta.

Nej, nu blir det duschen och sedan städa rummet lite. Ser förjävligt ut här rent ut sagt...

Uppdaterar kanske lite senare, har fått igång bloggnerven igen nu känns det som, eller hur? Haha. Önskar dock att Frida kunde vara så snäll och göra en ny header åt mig :-) Eller jag har ju en som jag vill ha som hon har gjort förut som jag aldrig använt, den skulle jag kunna ha. Men helst av allt en ny ;-) Vill inte att någon annan än Frida ska göra mina headers heller, hon är bäst tycker jag. Hur bra som helst på sånadär grejer.

Xoxo
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0