Underbart

Publicerat: 2009-01-22 Kl: 20:22:45 | I kategori: Min vardag


Jag är sjuk idag. Verkligen. Jag spydde igår, har spytt idag, och har migrän och mår bara allmänt jävla dåligt. Vad fan är grejen?! Jag hatar att inte må bra fysiskt. Jag vill att min kropp ska må bra och vara på topp.

Jag har lånat Sandras laptop, känns skit bra ;-) Hon är nog den snällaste i världen som lånar ut den till mig! Det är skönt också, då kan jag ligga i sängen medan jag ligger här och är sjuk.

Men nu ska jag duscha iallafall. Jobbigt men a girls gotta do what a girls gotta do, eller hur.

Jag är inte van detta tangentbord, det är svårt. Tangenterna hoppar hit och dit. Så får jag sitta och ändra. Jobbigt det. 

Nej, nu är jag lite trött. Blev inte så mycket sömn inatt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0