Tyngsta dagen på länge

Publicerat: 2009-01-21 Kl: 02:01:02 | I kategori: Min vardag


Orkar inte skriva.. Ska lägga mig på soffan & kolla på vad som nu visas. Säkert bara en massa skit. Tror ni inte? Skriver imorgon när jag mår lite bättre.

Nu ligger min söta Ante här med mig iallafall i min trygga lugna lägenhet. Min älskade vovvsing. Vi gick nyss på promenad, och eftersom det har snöat så sjukt mycket så var han jätte lycklig och bara hoppade runt och lekte :-) Då blir jag glad i hjärtat.

Tack så himla mycket Frida för paketet :-D Vart jätteglad. Vilket superminne du har då, hihi. Så himla omtänksamt av dig. Tack så jättemycket :-)  

Godnatt.

- Emma Strandh


Fast detta var ju i min gamla lägenhet, nu myser vi i min nya :-)


Kommentarer
Postat av: Frida

Vassego :)

2009-01-21 @ 15:27:51
URL: http://Www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0