Sunday afternoon

Publicerat: 2009-01-18 Kl: 17:44:42 | I kategori: Min vardag


Det var underbart imorse när jag vaknade, rökte en cigg & sedan fick gå och lägga mig igen. Inga förpliktelser. Tills Lina ringde och väckte mig, och jag ljög om att jag var vaken - som jag alltid gör.

Sandra ringer och tjatar att vi ska äta nånting. Jag var hungrig för en stund sen men det har gått över nu, det tog för lång tid och blev så mycket strul så min hunger försvann. Jag får laga någonting själv sen. Måste gå på Konsum också. Guuud. Jag vill lägga mig och sova. Jag mår inte bra idag.


Kommentarer
Postat av: Frida

du sa att du inte rökte... :/

2009-01-18 @ 21:25:14
URL: http://www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0