Sömnig?

Publicerat: 2009-01-02 Kl: 01:50:52 | I kategori: Min vardag


Jag vill bli trött och somna. Nu nu nu. Men jag sov dessvärre allt för länge idag. Förra vintern så kunde jag sova till fem på eftermiddagen, lätt som en plätt. Nu kan jag inte det. Nu kan jag inte ens sova till tre utan att få ångest. Men det är ju inget negativt direkt :-)

Nu har jag nyss avverkat mitt sista avsnitt på min säsong 3 box. Nu ska jag börja om tills jag köper fyran :-) Jag ska ha alla! Vill att avsnitten ska börja släppas på internet igen också, alltså de nya. Vart har de tagit vägen? Någon som vet det? När kommer de ut igen? Frida Sendelbach kanske vet? :-D

Nej, nu ska jag börja om från början. Sova. Jag är avundsjuk på Lina som har sovit sedan länge tillbaka. Inte lika avundsjuk att hon börjar kl 8 imorgon bitti dock.

Godnatt.

Xoxo
/E

Kommentarer
Postat av: Lina

Nej jag kan lova dig att du inte är avundsjuk på mig nu :p HUUUUA säger jag bara. Bakslag. Ge mig sömn.......

2009-01-02 @ 08:17:40
URL: http://linepin.blogg.se/
Postat av: Frida

Om du pratar om One Tree Hill så kommer nästa avsnitt 5 januari :) Säsongsuppehåll o skit :P

2009-01-02 @ 20:11:31
URL: http://fsendelbach.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0