Sjuk

Publicerat: 2009-01-16 Kl: 22:23:31 | I kategori: Min vardag


Har inte skrivit något för att jag inte orkat sitta vid datorn, helt enkelt. Jobbat som ett svin och sedan varit helt död när jag kommit hem. Igår hade jag besök också så då orkade jag inte sitta när de hade gått hem.

Klev upp idag och fick skjuts av Simon till jobbet, började 15. Vafan är det för skit. Varför har dom börjat med sådana pass på fredagar? Så att man ska få jobba en timme längre. På fredagar bara lixom. Jävla skit pass.

Har haft migrän ända sen igår då jag var på Ikea med mormor och handlade massa saker till lägenheten. Nu ska jag betala hyran, sedan har jag no money left. Hatar att det är ett sånt dåligt datum... :-(

Ne, nu ska jag lägga mig och sova. Har så ont i huvudet så jag nästan har börjat grina 2 ggr sen jag kom hem. AAHHH döda mig!!


Kommentarer
Postat av: ewe

när du har migrän emma lilla kan man inte vara ute o röra sig så du hade nog bara en kraftig huvudvärk=)

2009-01-17 @ 09:52:52
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0