Så less på detta nu...

Publicerat: 2009-01-23 Kl: 15:28:35 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Eller, godmorgon kanske man ska säga. Jag vaknade för en liten stund sen. Mår fortfarande som en jävla kråka. Men jag ska jobba helgen iallafall. Och där med basta. Haha :-)

Idag skulle jag egentligen behöva diska. Det känns tråkigt att vara ledig från jobbet. Faktiskt. Jag vill jobba, det vill jag. Men när jag är såhär sjuk så är det lite svårt att göra det. Jag har iallafall en tid på akuten idag kl 17, jag vet inte varför jag fick en tid just på akuten men. Hon sa något om att de har en läkare där då och blablabla... Jag vill bara veta varför jag kräks som en jävla idiot och min huvudvärk aldrig nånsin släpper. Men vi får se om de har något bra svar där uppe on the sickhouse.

Nu ska jag iallafall lägga mig och titta på nyaste episoden av One tree hill. Har hört att det är grymt bra iallafall. Jag började titta igår men det resulterade i helt andra saker, haha. Sedan somnade jag! Efter One tree hill så ska jag duscha. Idag ska jag skura golven. Jag dammsög igår och skurar idag, haha. Bra så. Om jag orkar dvs, det är ju inte direkt prio nr 1. Jag ligger ju mest i sängen och varierar ibland till soffan. Som en jävla slöfock.

Nej. Nu orkar jag inte skriva något mer. Bokstäverna hoppar omkring känns det som och det gör ont i mitt lilla huvud.

- Emma


Kommentarer
Postat av: ewe

Jag har ringt dig tusen gånger? varför hör du inte av dig tillbaka??

2009-01-23 @ 19:25:51
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Catrine

Jag hör att du har haft det jobbigt. Jag håller tummarna för dig för du är ju en klok tjej!

2009-01-23 @ 23:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0