Så himla trött!

Publicerat: 2009-01-13 Kl: 19:01:04 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Vilken jobbig natt det har varit. Jag har vaknat ungefär 1 gång i timmen, drömmer så sjuka drömmar nuförtiden. Det är inte läskigt egentligen, men när man väl är i drömmen så är det sjukt hemskt. Svårt att förklara, men ni förstår säkert. Vaknade iallafall 8.45 imorse, satt mig och drack lite vatten... Kollade på Nyhetsmorgon. Sedan somnade jag igen och vaknade kl 10. PANIK. Men det var lugnt. Jag hann till jobbet i tid iaf :-) Jag lyckas alltid rädda det på något sätt.

Jobbade 11-15, sedan gick jag till mormor. Åkte bussen med henne, hon hoppade av vid sitt jobb & jag åkte hem. Duschade och städade ordning lite, sedan kom Camilla & Richard. Så har dom varit här ett tag och vi har suttit och pratat och så. Mysigt. Älskar den sidan av min familj så himla mycket.

Nu ska jag fika och lägga mig i soffan. Jag är otroligt trött pga sömnbristen. Älskar att bo själv så jag kan göra vad jag vill - när jag vill. I just love it.

xoxo
- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0