Så himla trött

Publicerat: 2009-01-14 Kl: 01:08:04 | I kategori: Min vardag


Gud vad jag är trött. Verkligen. Sällan jag skriver så, haha. Men jag är verkligen det nu. Är så trött så att jag mår illa. Imorgon börjar jag inte förrän kl 16, men jag har tvättstugan från 7-12, så ska väl kliva upp runt 9 nångång. Dags att sova strax då. Men jag har Sandra på besök :-) Men nu ska hon gå hem strax, vi bor ju jättenära varandra. Like always. Men det är bra för henne så att hon kan komma hit om det skulle behövas. Det får hon alltid göra för mig. Fast hon pratar så jävla högt så jag blir väl vräkt snart ;-) Haha. Nerå. Men jag får säga till henne en gång i minuten att sänka rösten, "men jag viskar ju?" säger hon då. Jävla dåre. Hahaha.

Fan vad Andra Avenyn var sjukt bra idag. Tråkigt att det bara är 1 gång i veckan nuförtiden, men då är det 45 minuter långt program och utan paus. Det är skit bra ju.

Nu gick Sandra, ska tvätta ansiktet, borsta tänderna & smörja in mig nu. Ska bli så underbart att få sova. ÄNTLIGEN. Jag har väntat hela dagen på detta. Jag ber till Gud om en sömn fri från sjuka drömmar & att jag får sova hela natten och inte behöva vakna en gång i sekunden. Skulle vara underbart, så man får vara utvilad imorgon.

Sov gott.

xoxo
- Emma Strandh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0