Oh mother

Publicerat: 2009-01-03 Kl: 14:15:26 | I kategori: Min vardag


So mother, I thank you
For all you've done and still do
You got me, I got you
Together we always pull through


Vaknade idag vid 12 först, sedan igen vid 13. Tyckte att jag kunde sova lite till. Då vaknade jag av att Tova ringde och sa att hon hade hittat ett kort som var mitt och ett foto på Wilma inne på Ica Kvantum :-) Haha. Fan vad klantig jag är. Även att jag bara hade tappat ett kort. Aja.

Nu har jag duschat och så iallafall. Lina ska följa med mig och göra en sak :-) Skit nervös är jag... Men jag ska inte ha några förväntningar, men jag kommer ju såklart att bli besviken om det skiter sig. So much can i say. Undrar varför jag ens är nervös. Konstigt. Jag brukar inte vara nervös särskilt ofta.

Jaja, nu ska jag fortsätta att fixa och göra mig iordning lite här. Kanske man borde äta någonting också. Vi får se om jag hinner ens ;-) Hehe.

Xoxo
/E


demarco ft lil wayne - my life (remix)
bästaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0