Off

Publicerat: 2009-01-27 Kl: 20:54:39 | I kategori: Min vardag


Varit lite off i några dagar. Tagit det lugnt hemma bara... Varit så mycket problem & så mycket skit den senaste tiden så det är skönt att bara kunna vara hemma och slappna av utan en massa tjaffs. Känns jätteskönt :-)

Nu ska jag kolla på Andra Avenyn. Jag har fortfarande inte sett avsnittet från förra veckan, för mitt internet är ju så satans segt så jag vill börja grina. Det går inte att kolla på filmer osv över internet. Det fungerar helt enkelt inte.

Min mormor håller på att tjata hål i mitt huvud om att jag ska gå med i a-kassan. Så det står på min lista denhär veckan! Måste ta tag i detdär annars blir det ett jävla liv.

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0