Nu ska jag sova

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 00:05:17 | I kategori: Bilder


Nu har jag fixat med alla mina viktiga papper som jag måste hålla koll på. Lagt dem i plastfickor osv. Jag har blivit en ansvarsfull ung dam ;-) Haha. Nej då men sånt är ju viktigt - faktiskt.

Ska gå och lägga mig nu alldeles strax. Har precis fikat kvällsfika. Toast och oboy, gott var det. Imorgon ska jag upp kl 9, sedan upp till mamma och börja ordna. Det är mer saker än jag tror! Jobbigt... Sedan ska jag hämta soffan på kvällen och så. Tack till Matte som hjälper mig med allt, verkligen :-) Hur snällt som helst.

Sov så gott.


Evelina, Johan & jag på en fest för längesen :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0