Några bilder

Publicerat: 2009-01-02 Kl: 23:29:34 | I kategori: Min vardag


Jag kom på att jag hämtade ju sladden igår hemifrån mamma när jag var där :-) Jag knäppte lite bilder med mobilen på julafton. Har ju som ni vet ingen digitalkamera längre eftersom någon snodde min. Jag tror dock att jag har anklagat fel person... Men men. Jag ska köpa en ny :-) Efter jag har köpt min älskade dator som jag vill så gärna ha.

Bilderna är inte i så bra kvalité, min mobilkamera suger, men här är dom iaf:


Älsklings-Hanna framför granen :-)


Mormor & Wilma kramas i soffan!


Hanna i sina nya fina pippikläder som hon älskade ;-)


Wilma och Hanna försöker bygga ihop Barbie huset som Wilma fick
i julklapp.
Det gick dock inte så bra för dom. Haha sötnosarna.


Wilma kämpar på med sitt nya hus :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0