My saving angel

Publicerat: 2009-01-23 Kl: 23:12:57 | I kategori: Min vardag


Jag har lite blackout. Jag har ingenting att skriva. Det är svårt att skriva när man inte vet riktigt hur man ska kunna formulera sig. Det är väldigt svårt.

Imorgon jobbar jag heldag & på söndag jobbar jag också. Jävla skit. Sen nu när jag väl har varit ledig så har jag inte kunnat njuta av det eftersom jag har varit sjuk. Hur bra är det då? Inte bra. Det känns lite tråkigt kan jag känna då.

Nej, nu ska jag snart ta en liten promenad ner till OKQ8. Ska bli skönt att få lite frisk luft, faktiskt.

Jag skriver nog sen, ska leta efter händelser utomhus som jag kan reflektera kring och berätta om för er. Men vissa saker kan jag inte skriva här. Det är ju så. En blogg är en blogg & om man har saker som man inte riktigt vill offentliggöra så kan man ju inte skriva om dem i bloggen. Om den inte är lösenordsskyddad dvs, och det är ju inte min!

Hoppas jag får en uppenbarelse när jag är på min promenad. Sedan ska jag se klart One Tree Hill avsnittet, fan det har tagit mig 2 dagar att se det nu. Men det finns något som distraherar mig hela tiden...

- Emma Strandh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0