Ledig tisdag & onsdag :-)

Publicerat: 2009-01-20 Kl: 00:18:30 | I kategori: Bilder


Hej bloggen.

Jag var ledig i helgen. Lördag och söndag. Sedan så jobbade jag kväll ikväll med Alexis, sedan så är jag ledig nu tisdag & onsdag. Förstår ni hur underbart det känns för mig. Har jobbat som ett svin och att få två dagar ledigt på raken har inte ens funnits i min radar. Men nu är det så och det känns fantastiskt :-) Ska utnyttja tiden väl.

Imorgon ska jag på födelsedagsfika hemma hos Evelina som fyllde år igår som jag redan nämnt. Och sedan får vi se vart dagen tar mig.

Nu ska jag iallafall lägga mig i min mysiga soffa & läsa nya VeckoRevyn och ta det lugnt. Jag har nya doftljus som inte luktar ett skit. Dom var svindyra iallafall. Men det luktar inget här. Skit ljus! Ska köpa sådana som mormor köpte när vi var på Ikea, de doftar vanilj. Underbart. Men där har de ju tusen olika sorters. Men jag älskar värmeljus och så fort jag är hemma så brinner det i alla ljusstakar jag har. Det är så fint och rogivande, plus att det blir ju varmt i lägenheten av dem. Och jag älskar värme. Bra kombination med andra ord. Vilma: jag tog hem dendär som jag fick av dig i födelsedagspresent iaf som du påminde mig om :-) Den hänger i en krok i taket, haha. Jag har ju inget annat ställe att hänga den på. Men den är ju så fin så det gör ju ingenting. Bara bra med ännu ett ställe att ställa ett ljus på, plus att det blir så fint eftersom själva glaset är lila så det blir ett fint lila sken. 

Nu blev det ett långt inlägg om värmeljus. Fan vad intressant, va!? Det vet jag att ni tycker. 

Jag uppdaterar nog igen senare. Jag ska inte sova än. Jag ska vara vaken så länge jag kan. Ska kämpa mot sömnen! Jag vill sova länge imorgon. Jag ska sova länge imorgon. Punkt. 

- Emma



Det finns tre små tjejer som jag saknar mer än jag kan förklara..
(`v´)


Kommentarer
Postat av: Frida

va kul att du tycker om ljus :)

2009-01-20 @ 16:53:05
URL: http://www.fridasendelbach.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0