Jobb

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 22:59:48 | I kategori: Min vardag


Idag har jag jobbat. Jobbigt som helvete var det. Samma sak idag. Ca 3 pers på hela långa dagen. Blir så förbannad att vi ens måste ha öppet då. Jag förstår det inte. Det är dyrare att ha öppet och betala oss lön än att ha stängt och kanske förlora 100 kr. Dumt. Men aja.

Efter jobbet så åkte jag hem till mamma med kartongerna jag hade tagit med mig från jobbet. Så nu har jag packat ner alla kläder. Sen har jag packat böcker, filmer osv. Suveränt. Ska dit på morgonen imorgon och packa resten :-) Sedan händer det grejer, ska bli så nice.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon jag vet ni. Måste ju gå tidigt också. Jobbigt... Jag som vill sova ut. Men aldrig ska man få göra det. Här ska man jobba, flytta, städa osv. Så är det här i livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0