Jobb jobb jobb

Publicerat: 2009-01-10 Kl: 20:39:58 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Jag är hemma från jobbet nu. Ska uppdatera om ett tag. Först ska jag duscha. Ska bli sjukt härligt kan jag tala om :-)
Ska slänga in en liten lista också, bara för att, haha.

Senaste: 
1. mening du sa: "Aa okej jag hör av mig dårå"
2. personen du pratade med: sandra, vem annars? ;-)
3. du fick sms av: ...
4. du kramade: kramas inte så mycket these days
5. Kläder: grå mjukisbyxor & en svart tshirt

Imorgon: 

7. är det: fitt söndag
8. planer: jobba, vad trodde ni då?

Favorit: 
10. nummer: 10
11. färg: rosa
12. årstid: sommar

Frågor & Svar: 

13. Saknar du någon? Min mamma
14. Humör för tillfället? Trött som ett as.
15. Det första du gjorde i morse? Pratade med Fredrik
16. Vad åt du sist? Chokladboll
18. Tror du på distansförållanden? Aldrig haft ett men det kan väl funka
19. Vem tänker du på just nu? Ingen speciell
20. Tror du att personen tänker på dig med? Kanske
21. Vart reste du sist? Övik
22. Vad gjorde du igår kväll? Jobbade och byggde ihop min soffa
23. Liknar du din mamma eller pappa? Pappa
24. Ler du ofta? Jaa
25. Kärlek, skönhet eller kreativitet?  Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Hjälper ju ändå inte
27. I vems säng sov du i igår natt? Mormors
28. Vilken färg har din tröja? Svart

Sorg: 

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Japp
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja
31. gråter du när du skadar dig? - Haha ja ibland

Lycka: 

32. är du en glad person? ibland
33. vad gör dig glad? när jag är stolt över mig själv
34. önskar du att du var lyckligare? Ja
35. är lycka överskattat? verkligen inte
36. kan musik göra dig glad? för tillfället bara

Kärlek: 

37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? aa
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? aa
39. har du en flick/pojkvän? nope
40. är du nöjd med det? är jag väl
41. är du kär? nee det är jag inte :)
42. har du haft sex? yes sir
43. tror du på kärlek? klart jag gör

Hat: 

44. har du varit så arg på någon så du börjat gråta? blir ofta de
45. har du blivit sviken någon gång? ja tyvärr.. men fuck them :-)


Kommentarer
Postat av: cilma

"Ja tyvärr men fuck them"ahhahah idiot,nån av dom kanske har varit dina kompisar som fortf e dina vänner vaaa??:-Psötis.ja ska komma o hälsa på imorgon:-)så vi hörs nått imorrn.puss

2009-01-11 @ 04:11:26
URL: http://vilma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0