Hur trött?

Publicerat: 2009-01-08 Kl: 09:26:33 | I kategori: Min vardag


Jag är sjukligt jävla svintrött just nu. När jag flyttat in i lägenheten ska jag gå och lägga mig innan 24.00 varje dg då jag ska göra någonting dagen efter. Detta funkar inte. Det känns ju för fan som att jag går i skolan igen. Jag minns hur trött jag brukade vara när jag skulle upp vid 7-8. Det sved i ögonen, kroppen, huvudet... Ja, överallt gjorde det ont för att jag var så trött jämt. Ska man inte få ett mindre behov av sömn ju äldre man blir? Nu är jag ju 18 år. Då borde man väl inte vara en sån jävla sjusovare... Jag önskar att jag aldig behövde sova. Okej, jag älskar det. Det finns inget bättre än att sova i en skön säng. Men tänk vad mycket man skulle kunna göra om man kunde utnyttja dygnets alla timmar.

Nu ska jag iväg och träffa min älskade faster Camilla :-) Sedan efter det så ska jag nog fan gå hem och sova nån timme. Sedan ska jag börja packa. Just nu skulle jag vilja lägga mig i en av kartongerna och dra igen den och sova.


Kommentarer
Postat av: ewe

har jag skrivit SLADD??? det är mitt usb uttag till mobilen

2009-01-08 @ 09:32:44
URL: http://evelinapersson.blogg.se/
Postat av: Lina

Here IP: 78.69.144.91

2009-01-08 @ 09:36:48
URL: http://linepin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0