Hos mormor

Publicerat: 2009-01-10 Kl: 02:08:29 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Förmodligen sista natten jag sover hemma hos min mormor nu. Känns lite sorgligt faktiskt. Men jag är ju alltid välkommen här, såklart. Jag ska iallafall sova i min lägenhet imorgon, nu när jag har fått iordning där. Stort tack till Lina igen för att hon hjälpte mig att fixa allt. Min faster sa i telefonen förut när vi pratade att jag och Lina förmodligen inte skulle fixa att montera ihop soffan själva eftersom vi är tjejer och så, för det är ju ganska svårt. Hon tyckte att vi behövde någon karl. (Vad fan ska man med det till?) Men fan den som ger sig! Girlpower. Haha. Vi fixade det. Och hade roligt under tiden - till och med. Haha.. Mycket underhållande med muttrar och skruvar. Sedan la sig Lina i min svinsköna soffa och tittade på medans jag tog itu med kartongerna.. Fan jag har 3 fulla kartonger med bara SKIT som jag ska kasta bort. Måste göra det någon dag när jag har skjuts. För jag vet inte om vi har något grovsoprum där? Jag tror inte det. Så jag får ta med mig det hit till Nacksta och slänga det här. Sånt skit ska jag fan inte ha kvar. Ny lägenhet - bort med allt gammalt skit.

Jag åkte ju hem till mormor igen för att lämna hennes busskort, som jag skrev tidigare. Men vad tror ni jag har gjort då. Såklart glömde jag min plånbok i Linas bil. Så jävla klantig är jag. Så nu får stackars mormor gå till jobbet imorgon. Hua. Lill tanten. Hon vill ju inte gå. Men det är bra med frisk luft, säger jag.

Nej, nu ska jag nog lägga mig och sova tror jag. Det är en ny dag imorgon också. Den dagen längtar jag inte till. Speciellt inte ifall det blir lika jävla dött som det var idag. Då kommer jag seriöst att ta någonting hårt och slå det i huvudet på mig själv. Många gånger. Men jag övertalade Simon att han skulle byta pass med mig. Så att han börjar 11 och jag börjar kl 14. Haha. Han skulle lixom ut ikväll men ändå tog han det. Snällt av honom. Men han är ändå ledig i 4 dar till veckan så han kan gott jobba tycker jag. Haha.

Nu blir det sjukt varmt att ha datorn i knät. Så nu ska jag lägga mig och kolla på 90210, igen. Såg det 2 ggr igår. Sedan när det är slut så ska jag titta på Twilight. Det är min sov-film these days. Imorgon måste jag ladda ner alla filmer till min egen dator, fan vad jobbigt.

Godnatt allihopa. Trevlig helg.

Xoxo
/E


Jag lever ett kartongliv för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0