Fruktansvärt jobbigt!

Publicerat: 2009-01-26 Kl: 17:30:00 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Idag tog jag en liten sovmorgon. Skönt var det! Klev upp, försökte spela Mario men jag hittade inte igen skiten. Ska göra ett nytt försök om en liten stund. Jag har städat hela lägenheten. Som en dåre. Det är fruktansvärt jobbigt att dammsuga hela golvet. Även om det inte är så jättestort här så är det skitjobbigt. Jag är ju van att bara dammsuga mitt lilla rum hemma på Midälva. Men nu är det gjort och det känns jätteskönt :-) Ska bara moppa golven. Men det ska jag göra precis innan jag går ut så att det hinner torka tills jag kommer tillbaka. Ska gå på en liten promenad tänkte jag. Men då är tanken - ska jag gå till Skönsmon eller Ica Bergsgatan? Det är frågan. Det är nog lika långt ungefär... Nu vet jag! Jag ska ta bussen. Ha ha. Det gör jag. Perfekt. Jag tar bussen till Konsum. Eller Coop. Eller vad fan det heter. Så gör jag.

Nu ska jag ta på mig kläder och göra iordning moppvappen. Sedan ska jag gå. Till busshållsplatsen ;-) Bra så. Helt perfekt idé. Men jag går nog tillbaka. Det tror jag. Annars verkar jag ju otroligt lat. Det är jag nog också.

- Emma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0