Flyttkort och kontrakt

Publicerat: 2009-01-05 Kl: 20:24:18 | I kategori: Min vardag


Så. Nu är jag mindre stressad och kan skriva litegrann :-)

Dagen började med att jag vaknade en kvart innan jag började. Dålig panik jag fick. Men jag hann iallafall till jobbet i tid, tur var väl det. Dagen gick bra och snabbt, slutade ju kl 15 så det var ju underbart. Mer såna dagar, tack!

Efter jobbet så gick jag hem en sväng, sedan tog jag bussen till lägenheten. Träffade Linda & Carina där, pratade lite om allt möjligt och skrev på kontraktet och fick nyckel. Nu är jag lyckligast i hela världen. Nästan. När jag är väl inflyttad så kommer jag nog att vara lyckligare ;-) hehe. Efter det så gick jag och mötte Evelina på hennes nya jobb. Skit fint där och det verkar ju roligt. Sedan gick vi och köpte kinamat till henne och tog bussen hem. Hon till sig och jag till mig.

Väl hemma så gick jag in på adressändring.se och fixade det. Så nu är det gjort! Skickade några e-flyttkort nyss. Haha. Provade med sms först men det gick bara till Matte. Så nu har jag gjort det. Bara till några få :-) Jag vill inte att alla ska veta vart jag bor. Än.

Nu ska jag väl äta och sedan så ska jag nog åka tillbaka till lägenheten och visa den för Ewe och så :-) Sedan ska jag hem och sova, lång dag imorgon på jobbet. ÅÅH jag vill fan inte jobba. Jag vill flytta iiiiiiin. Fan att man bara jobbar hela jävla tiden. Så less.

Jaja. Nu ska jag inte gnälla. Nu ska jag göra något vettigt.

Xoxo
/E


Kommentarer
Postat av: ZOFFFFAN

Jaha... Inge E kort till mig??????

2009-01-06 @ 15:29:19
URL: http://heysubba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0