En lista

Publicerat: 2009-01-30 Kl: 00:44:50 | I kategori: Roligt


Nämn något som gjorde dig glad igår: Det kan jag inte dela med mig av här
Vad gjorde du kl 08 imorse: Spelade Super Mario
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datorn
Det sista du sa högt: "Mm jag hör det"
Det senaste någon sa till dig: "Dör hela tiden"
Vad har du druckit idag: Cocacola och vatten
Vad var det senaste du åt: Spaghetti, nån pastasås som jag hedde bacon i :-) skitgott!
Vad var det senaste du köpte: Cola, snus, bacon & mjölk på statoil
Vad är det för färg på din ytterdörr: En vit fin dörr
Vad är det för väder hos dig nu: Det är bra väder. Inte så kallt. Blåser inte.
Godaste glassmaken: Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland... Beror på humöret
Sover du tungt: Skojar du. När jag var liten åkte jag och mormor nattåg, så sov jag överst. Tåget tvärstannade & jag ramlade ner från övervåningen på sängslafen, men jag vaknade inte ens då. Ha.
Drömmer du mardrömmar: Ja det gör jag ofta
Trivs du med ditt jobb: Ibland. Beror på dagen...
Favoritklädsel: Jeans & tshirt/linne, hoodtröja & sneakers
Favoritlåt just nu: No war - Busta Rhymes
Vad ser du om du tittar till höger: Ett stort jävla träd utanför fönstret
Vad gör dig glad just nu: Att jag ska träffa mami imorron
Vad ska du göra härnäst: Spela SM
Höger eller vänsterhänt: Inte vänsterhänt
Humör just nu: Lite halvle sådär
Favoritgodis: Choklad & sura sega grejer
Kläder just nu: Min morgonrock & ett par trosor
Sommarplaner: Har inte gjort några storslagna planer
Hur många kuddar sover du med: 1
Spelar du något instrument: Nej. Munspel ;-)
Morgon eller nattmänniska: Verkligen natt.
Vad är viktigast för dig: Min mamma, alltid.
Är du kittlig: Som en dåre
Snarkar du: Vissa påstår det. Men jag tror ej på dem.
Stjärntecken: Lejon
Äckligaste insekten: ALLA
Stökigt eller välstädat: Välstädat gillar jag mest, men jag har svårt att hålla det så
Längtar du mest efter just nu: Sommar & värme!!!
Ditt drömjobb: Vill bli behandlingsassistent :-)
Något du ska ha gjort innan du dör: Inte bara en grej. Ska ha gjort en massa saker innan jag dör - förhoppningsvis?


Kommentarer
Postat av: Josefin

Sover du tungt: Skojar du. När jag var liten åkte jag och mormor nattåg, så sov jag överst. Tåget tvärstannade & jag ramlade ner från övervåningen på sängslafen, men jag vaknade inte ens då. Ha.





hahhah va roligt xD

2009-01-30 @ 11:02:18
URL: http://www.nbtcrew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0