dfsfsa

Publicerat: 2009-01-07 Kl: 14:13:10 | I kategori: Min vardag


Så. Nu har jag ringt det samtal som har varit lite avgörande för min framtid, eller vad man ska säga :-) Känns helt otroligt bra nu. En sten (en jävligt tung sådan) som har lyfts av mitt bröst. Känns perfekt. Wie wie wieee.. Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. Men jag vet ju vad det beror på också. Nu när jag är ensam så har jag fått så mycket gjort som jag egentligen borde gjort tidigare. Nu kan jag fokusera på mig själv och mitt eget liv och inte behöva bry mig så mycket som alla andra. Förut har jag alltid fått ta ansvar och tagit hand om andra människor i min omgivning. Men nu skiter jag i det. Jag tänker inte göra det längre. Jag är en egen person och jag har ett eget liv som jag måste tänka på. En framtid. Saker kommer att bli så bra dethär året! I can feel it. Jag har många mål som jag ska klara av.

Ett av dem är att komma i tid till jobbet idag ;-) hehe. Måste börja göra mig iordning lite nu. Jag är så seg. Det måste jag sluta med nu när jag ska bo så långt bort. Ska lägga mig kl 21 varje kväll som jag gjorde igår.


Kommentarer
Postat av: Josefin

duktig du är :)

2009-01-07 @ 14:36:18
URL: http://www.nbtcrew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0