Bra dag!

Publicerat: 2009-01-02 Kl: 22:28:31 | I kategori: Min vardag


Idag har det varit en skit bra dag för mig :-) Förutom en person som störde mig ett tag där, men det var lätt att skaka bort! Men i övrigt har det varit jättebra. Det var en jättebra dag på jobbet, förutom att man blir lite irriterad ibland men det går också lätt att skaka av sig bara man inte hakar upp sig på det. Det enda negativa var väl att jag inte kommer att vara ledig på ungefär 20 dagar. Fy fan. Men jag måste tänka pengar pengar pengar. Jag måste ju köpa en säng & en soffa! Fort ska det gå :-) En divan-soffa ska jag ha. Annars får det vara. Jag måste ha en sådan. Dom är ju så jävla snygga... Evelina har en sån och det ser så jävla bra ut i hennes lägenhet. Skit fint. Och så är den ju mysig också.

Jag fick ett annat glatt besked idag med :-) Så jag skyndade mig hem från jobbet för att ringa ett samtal. Och det blev glada nyheter! Nu får vi bara hoppas på det bästa här nu då. Jag tänker inte avslöja vad det är än, för då går det väl åt helvete bara därför. Men så fort jag vet - så vet ni. Det lovar jag.

Nu ska jag ta en dusch tror jag. Skriva upp mina timmar i min nya fina almanacka. Sedan ska jag nog gå och lägga mig tror jag. Är så himla trött idag. Varit det hela dagen. Seg lixom. Känns som att jag är bakis, fast det är jag ju självklart inte. Nykteristen själv ;-) Hehe.

Uppdaterar senare ikväll mina vänner.

Xoxo
/E


ps.
Tack [Frida] för kommentaren :-) Det var ju självklart One tree hill jag syftade på. Vad annars? Hehe. När får jag mitt brev då! ;-) Hehe. Puss.
ds.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0