Wooooork

Publicerat: 2009-02-23 Kl: 22:39:35 | I kategori: Min vardag


Hej på er folket. Och bloggen.

Vilket jobbigt dygn det var igår. Men ganska så lönsamt faktiskt. Jag laddade ner de två senaste avsnitten av 90210. Sedan ringde mormor kl 6 på morgonen och sa att hon var vaken, så jag sprang dit och hämtade min extranyckel. Så pratade vi lite om allt möjligt. Hon vill att jag ska säga upp lägenheten och flytta in hos henne igen tills jag hittar en annan lägenhet. Jag vill dock inte det. Iof skulle det vara otroligt skönt med all uppassning man får, mat på bordet när man kommer hem, nån som tvättar åt en osv. Perfekt ju! Men det går inte. Har man väl tagit steget och flyttat hemifrån och att klara sig på egen hand så återvänder man inte. Det skulle väl vara ifall mamma erbjöd sig att jag fick flytta in med henne, då skulle jag nog lätt göra det. Saknar att bo med henne. Inte som det var det senaste året men alla år innan dess var de bästa i mitt liv :-) Älskar min mami.

Efter jobbet så skjutsade Simon mig tll Sandra där jag stoppade in mitt USB minne i hennes dator & la in 90210 avsnitten. Så nu har jag nåt att göra hela kvällen! WIE. Jag ska fan dammsuga innan jag duschar. Jag kommer aldrig orka göra det imorgon. No chance. Då ska jag jobba kvällen igen med Robin så vi får se hur det utvecklar sig.

Idag har det iallafall gått jättebra. Jobbade ensam med Simpa och fick lite besök och så :-) Trevligt. Inte varit så mycket folk heller så jag har hunnit att göra allt jag ville göra och har velat göra i flera dagar men inte orkat. Ännu bättre blir det imorgon! Då blir det storstädning al'a jobbet kan jag tala om.

Nej, dammsuga var det ja. Innan --- kommer tillbaka.

Puss på er. Ha en bra måndagskväll :-) För det har jag!

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0