Skönt med dagspass

Publicerat: 2009-02-11 Kl: 18:59:11 | I kategori: Min vardag


Imorse vaknade jag vid 10, låg och drog mig en liten stund innan jag klev upp på allvar. Gjorde mig iordning lite och sedan så kom mamma och hämtade mig, sedan åkte vi till mitt jobb. Avverkade 5 timmar och sedan promenerade jag ner till mamma där jag solade en sväng :-) Skönt. Fått en massa blåsor och utslag sedan jag var sjuk som gör så otroligt ont, kan inte ens äta eller någonting.

Nu är jag hos Sandra en sväng, ska åka hem strax och städa som en dåre. Boka tvättstugan ska jag också göra. Hoppas bara att det finns någon ledig tid på fredag då.. Imorgon jobbar jag kvällen iallafall. Så himla trött idag, vet inte varför. Ögonen vill sova men jag vet att jag inte är trött egentligen ;-) Mina ögon är förrädiska. Haha.

Avslutar nu. Jag har ju ändå ingenting att skriva..

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0