Segt

Publicerat: 2009-02-17 Kl: 19:41:47 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Jag har hämtat min dator nu :-) Så glad. Den är liten och gullig och fin. Hihi. Men en sak som jag är missnöjd med är internet, fan det är skitsegt.. Jag förstår inte? Det kanske ordnar till sig lite senare. Jag har ju nyss fixat till det.

Idag har jag inte gjort så mycket. Legat och tittat på tv, varit ute i svinkylan!!! Sjukt kallt ute alltså. Jag skulle ha träffat Evelina idag också, men det verkar inte som att det blev någonting av det? Jag kan inte ringa henne heller, har inga pengar på mobilen. Ska skicka ett sms strax.

Jag har ingenting att skriva, ska försöka ta igen lite bloggläsande nu. Hitta adresserna till alla osv. Jobbigt kommer det att bli.

Gud, datorn är så liten och jag är ovan så det är lite svårt att skriva på tangentbordet, haha. Min mormor har en jättestor bärbar som jag är mest van vid eftersom det är den jag suttit mest vid. Men jag vänjer mig nog :-) Jag är glad över den iaf :-D

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0