Nyss hemkommen

Publicerat: 2009-02-21 Kl: 20:50:26 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Idag har det varit en rätt hektisk dag på jobbet.
Dagen började med att jag försov mig, vaknade 13.20 av att min chef skickade arga sms till mig och fråga vart fan jag var någonstans! Shit tänkte jag och kollade på klockan. Jag klev ju upp 11.30, fattar inte att jag somnade om. Hur gick det till kan man ju fråga sig. Sjukt iallafall. Men jag kutade ner till bussen och kom till jobbet drygt en timme sen. Ingen större skada skedd förutom att jag höll på att skämmas ögonen ur mig. Inget mer sånt nu. Jag ska aldrig mer komma för sent eller sova över. Men när man börjar kl 13 så kan man ju fråga sig hur man kan komma sent. Konstigt. Less blev jag iallafall på mig själv.

Dagen har flytit på iallafall,
och det har varit så äckligt mycket folk så jag förstår inte ens. Herregud. Jävla turister. Så fick jag skjuts av Robin hem efteråt.

Nu är väl tanken ungefär att jag ska göra någonting
åt berget med disk som har bosatt sig i min diskho och lite runt omkring där. Fy fan. Sedan ska jag duscha. Jag orkar inte städa resten av lägenheten. Det får jag ta någon annan dag.

Efter det så ska jag lägga mig och titta på Scrubs,
såg inte så många avsnitt igår innan jag tvärdäckade och vaknade tusen gånger på morgonkvisten. Jag kunde inte få ro i kroppen, jätte jobbigt var det. Hopppas det går bättre ikväll iallafall :-)

Min älsklings mamma kom förbi jobbet med en snusdosa och några ibumetin också
. Tusen tack för det mami :-) I love you. Så bestämde vi att hon ska hämta mig kl 15 på måndag så att hon kan följa med mig till arbetsförmedlingen, måste skriva in mig där. Detta fungerar inte längre.

Nej, jag uppdaterar lite senare.
Dethär blev ju ett väldigt roligt och läsvärt inlägg, inte sant!? Skriver ju bara en massa skit.

- Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0