Kvällspass

Publicerat: 2009-02-27 Kl: 23:32:30 | I kategori: Min vardag


Hej bloggen.

Vaknade idag mitt på dagen, började att göra mig iordning och sedan kom Simon och hämtade mig och vi for till jobbet. Började jobba kl 15 och jobbade nu till kl 21... Fick hjälp av Robin till kl 19 ungefär innan han drog, men det gick väl rätt bra ändå kan jag tycka. Imorgon skulle jag egentligen vara ledig men icke då. Men jag har redan räknat ihop att jag kommer att få ganska bra lön denna månad som kommer! Så det är det som får mig att fortsätta.. I need the money.

Min msn är helt störd. Det går aldrig att logga in. Så nu har jag avinstallerat det, men jag håller på att ladda ner den nu igen. Går sjukt segt.. Men vad gör man? Jag funderar på att ta en dusch. Men inte än. Sitter och tittar på Raw Comedy Club, det är skit roligt :-D Haha. Han som uppträder nu verkar vara lite halvt mongolid sådär. "För en dag sedan började jag få ont i mitt anus. Jag gick till doktorn, när han var där så stoppade han upp sina fingrar i min stjärt. Då tog jag tillfället i akt och började runka" säger idioten. Helt seriös. Analmigrän säger han att han har. Vad fan. "Jag ger analmigrän ett ansikte". Okej. Då vet jag detta. Då kan jag sova gott inatt.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är rastlös som satan. Inget sällskap har jag heller.. Men nu går nedladdningen av msn snabbt iaf.

Nee, jag skriver mer senare. Jag ska lägga mig och mysa i soffan och titta på någonting. Dricka lite grönt te. Göra ansiktsbehandling kanske :-) Mysfredag by myself.

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0