Internet-lös

Publicerat: 2009-02-04 Kl: 22:47:07 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Nu har det gått många dagar sedan jag skrev här, men det är för att mitt internet hemma upphörde vid månadsskiftet. Jag har beställt en ny skitsnygg & bra dator som jag får om ca 8 dagar :-) Så ska jag ha mobilt bredband, lika bra så! Mitt internet som jag hade innan sög ändåså.

Nu sitter jag hemma hos Sandra & vi har nyss tittat på Andra Avenyn. Fett spännande!!! Kim hade HIV.. Herregud.

Ska ta sista bussen hem nu, ska diska sedan ska jag gå och lägga mig. Imorgon ska jag storstäda lägenheten för idag har jag tvättat som en dåre! Sedan så ska jag och Sandra gå och hälsa på min mami, och så ska jag passa på att sola samtidigt...

Vi hörs någonting. Imorgon kanske! Gotta run.

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0