Hos Sandra

Publicerat: 2009-02-10 Kl: 21:59:29 | I kategori: Min vardag


Jag har fortfarande inget internet hemma, har inte fått datorn än heller. Jävla skit vad allting tar tid jämt. Jag har ingenting att skriva för att jag inte har gjort någonting de senaste dagarna, varit sjuk som fan. Legat hemma sedan i lördags natt och haft jättehög feber, frossa, ont i halsen & njuren/blindtarmen. Vet inte vilket det är. Haha. På höger sida är det iallafall. Men det gör fortfarande jätteont :-( Men jag är bättre idag iaf så idag kunde jag jobba. Även om det var lite stressigt så gick det väl ganska bra, blev klar halv 10 (!!!!!!!!!!) hur sent som helst...

Mötte Sandra på Ica där hon handlade popcorn & trocadero, och nu ska vi sätta oss och kolla på Andra Avenyn. Woho. Eftersom jag jobbade idag istället för igår så kunde jag inte se det hemma på tvn idag. Tvn och Super Mario har blivit mina bästa vänner. Som en gammal pensionär. Härromdagen låg jag i soffan från 11 på morgonen till 23 på kvällen. Ha ha.

Nu har jag bråttom.

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0