Effektiva Emma

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 19:40:44 | I kategori: Min vardag


Jag känner mig duktig idag!

Klev upp förut och hoppade direkt in i duschen,
fönade håret och plattade och så. Sminkade mig och sedan tog jag bussen ner till stan, gick in på apoteket och köpte det jag behövde :-) Sedan åkte jag hem, började direkt att diska dammsuga och skura golven. Så nu ser det perfekt ut här! Wiho. Effektiv är jag idag. Vill tjuva den som har tvättstugans sista tid också, och tvätta liiite kläder iaf... Jag behöver verkligen det alltså. Men jag skrev upp mig imorgon kl 12-17, men börjar jobba 16 så jag kommer ändå inte att hinna tvätta färdigt allt. Jobbigt. Men det får gå!

Nu sitter jag och väntar på att golven ska torka här.
Jag vill gå ut på en promenad känns det som, det är skönt väder ute... Jag ska gå bort på Ica eller ner på OK ska jag gå, köpa en snusdosa. Jag är utan snus och det känns som att det stör min harmoniska tillvaro. Värmeljus skulle jag också behöva. Really.

Jag ska måla naglarna nu.
Hoppas att det blir fint :-) Det återstår att se. Jag ska svara på några sms som jag har fått under dagen också, lika bra det så att folk inte tar illa upp och tror att jag skiter i dem.

Vi hörs senare. Ha en bra kväll!
- Emma



..jag älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0