Andra Avenyn

Publicerat: 2009-02-24 Kl: 21:59:46 | I kategori: Min vardag


Hej på er gott folk.

Sjukt trött var jag igår natt iallafall. Toksomnade i soffan och gick sedan vidare till sängen där jag sov som en gud :-) hehe. Mysigt var det kan jag tala om! Inte lika mysigt när jag blev väckt och fick veta att kl var 14 på eftermiddagen och jag trodde att jag hade missat min tvättid. Men det visade sig att den var imorgon. Perfekt :-) Jag är ju ledig imorgon så det passar perfekt. Och jag ska verkligen inte sova över denhär gången som jag gjorde sist när jag var sjuk. Jag har typ ett par trosor rena, så det är i grevens tid jag tvättar, och då kan ni ju tänka er hur mycket det är. Haha. Måste bli bättre på hushållssysslor!

Jobbade 16-21 iallafall med Robin och det flöt på jättebra. Kändes inte ens jobbigt att jobba idag tyckte jag. Jag är så harmonisk idag. Trött är jag med.

Nu ligger jag och tittar på Andra Avenyn, detta program har blviit dåligare och dåligare faktiskt. Det händer aldrig någonting spännande. Men nu står Ica-Stig och skriker så man blir ju nästan rädd.

Nej, nu uppdaterar jag lite senare. Ska ta tag i lite saker här i hemmet innan jag ska kolla på 90210 ;-) Myskväll.

- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0