Aftonbladet

Publicerat: 2009-02-25 Kl: 02:35:54 | I kategori: Min vardag


Goder natt.

När jag la mig och skulle kolla på 90210 så somnade jag på dirren. Haha, det var så otroligt skönt! Men nu är jag osäker på ifall jag kommer att kunna somna om igen strax, men det ska nog inte vara några problem. Jag som är en sådan sju-sovare. Måste iallafall gå och lägga mig så att jag inte är för trött för tvättningen imorgon. Träffa min mamma vill jag också göra, gå och sola kanske man ska göra imorgon kväll? Ska skriva till henne på Facebook. Min mamma tycker att hon är frän som har facebook. "Jag såg det och det" "Jaha, vart då?" säger jag då. "På facebook såklart!" Haha. Nörden.

Nej nu ni kära människor blir det lite Smalville innan sömnen intar. Måste tvätta ansiktet också! Det skall jag göra.

Godnatt.

yours truly
- Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0