3,5 timmar

Publicerat: 2009-02-28 Kl: 23:06:49 | I kategori: Min vardag


Godkväll bloggen.

Jag sov inte ett skit inatt. S
omnade runt 7 på morgonkvisten och jag hade ju bara tänkt att sova i nån timme sisådär. Sedan blev det panik. Gjorde mig iordning och sprang iväg dit jag skulle. Sedan hem igen, hämta nycklarna & skit och sedan åka iväg till jobbet. Jobbade åt en arbetskamrat som hade en syster som fyllde år, så jag jobbade 3,5 timmar. Haha. Men vadå... Alla timmar är bra! Sitter och försöker fiska efter Moa nu men hon svarar ju fan inte. Jag behöver öppna åt henne imorgon och få sluta kl 18.30, ska iväg på en sak då som jag verkligen behöver och vill gå på. Men men, hon kanske har somnat!

Ikväll ska jag inte göra någonting speciellt.
Sitter i soffan nu och tar det lilla lugna. Har så himla ont i nacken och ryggen, jag har haft det i flera dagar. Jag undrar varför. Behöver gå till en massör känner jag. Nästa lön ska jag lägga pengar på det!

Inatt när jag låg sömnlös så kollade jag på Step up 1 för första gången,
aldrig sett den förut. Undrar varför. Jag har väl börjat titta på den flera gånger men aldrig slutfört projektet riktigt. Den håller ju inte samma mått som The streets men den var bra ändå :-) Gillade den. Men jag gillar alla dansfilmer.

Försöker att få tag i min mamma men det verkar omöjligt...
Det klias i mitt huvud också. Från det ena, till det andra. Vill låta bli att klia, annars svider det imorgon när jag ska duscha. Som tur är har jag nyss tvättat håret :-) Kanske beror på det? Tog underbaraste duschen... Peelade ansiktet, kroppen, gjorde ansiktsmask och allt detdär. Hur underbart som helst. Så nu känner jag mig jätte fräsch. Ska bädda sängen också.

Imorgon innan jobbet så ska jag boka en tvättid.
Fan dethär går inte längre, tvätthögen bara växer och växer och snart kommer man inte ens in i badrummet. Har lust att ställa ner Ikea kassarna i källaren så jag slipper att se skiten.

Avslutar här,
skriver ju ingenting vettigt ändå.

- Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0