trött-söndag

Publicerat: 2009-12-07 Kl: 00:52:17 | I kategori: Min vardag


Idag har jag varit obeskrivligt trött hela långa dagen.. Jag vet inte varför? Känns som att jag skulle kunna sova flera dygn i sträck om jag hade möjligheten, men man måste ju äta och sånt också ;-) Tyvärr.

Ikväll har jag blivit bjuden på middag hemma hos Sandra, tack för det! Haha jag äter middag hos alla mina vänner varje dag verkar det som, men det har bara blivit så de senaste dagarna. Sedan har vi bara suttit och tittat på film och jag har lekt och myst med Jasmine :)

Nu måste jag verkligen sova, ska upp klockan 09.00 imorgon. Det kommer att bli en tuff dag, men vad kan man göra åt det? Det leder förhoppningsvis till någonting bra.. Jag är nervös dock, som fan, men det kan inte hjälpas. Jag har liksom ingenting att välja på, inget val. Det bara är som det är och då får man gilla läget.

Ella var nära på att bli hundmat idag! MAMMAS LILLHJÄRTI :( Men det blev hon inte, tack och lov.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0