Sängmontering

Publicerat: 2009-12-23 Kl: 01:43:29 | I kategori: Min vardag


Nu har jag monterat ihop sängen :) HELT SJÄLV! Jag är imponerad av mig själv, haha. Sängramen gick bra och problemfritt, men när jag skulle dit med sängbottnen så blev det totalstopp. Hade inte en blekaste aning om hur man skulle få den att sitta fast? Googlade som en blådåre efter monteringsanvisningar men det fanns icke några på hela jävla internet!! Men min smarta lilla hjärna la ihop ett plus ett och sedan blev det en säng ;) Wie. Ella ska få provligga den. Innan sängkläderna kommer i, självklart. Hon hårar så himla mycket så det blir inget av att ligga däri sedan när sängkläder och madrass är på plats.

Nu ska jag ta en dusch. Imorgon blir det stan och Birsta med Evelina! Julshopping.. Stackars mig ;)

Godnatt.
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0