Race!

Publicerat: 2009-12-05 Kl: 01:14:49 | I kategori: Min vardag


Ikväll har jag tagit det lugnt och haft mysfredag hemma hos Sandra! Var meningen att jag bara skulle bli där i någon timme, men jag blev kvar rätt länge. Jasmine måste vara den sötaste lilla människa som finns :-) Lillgumman min! Hon blir så stor på så kort tid, helt facinerande vad tiden går fort, tycker ni inte? Man blinkar så har man missat flera månader känns det som..

Efter att jag kommit hem från Sandra så har jag inte gjort så mycket, städat ihop lite, fikat, gett Ella mat osv. Nu vet jag inte vad hon sysslar med? Jag är ju HELT stensäker på att det spökar här, och Ella bevisar det bara mer och mer. Jag är så jävla rädd just nu så ni anar inte.. :-P Fjantigt tycker ni kanske men jag tror på dethär! Så är det bara. Jag vill att dom andra ska komma hem NUUUU så jag slipper vara ensam, jag kommer inte att kunna slappna av och sova. Det går inte. Jag vågar inte ens gå och tvätta ansiktet... Fy satan. Om katten kunde komma upp på övervåningen någongång då så att jag kunde låsa in henne i mitt rum så kunde jag sitta här inne med hög volym så jag slipper höra massa konstiga ljud!!! :-( ÅÅHH hjälp mig någon. Om Danne hade varit här så hade det varit bättre. Han säger att katten jagar smutspartiklar men det tror jag inte på. Varför jagar hon inte smutspartiklar hemma i Bredsand då? Det undrar jag.

Imorgon ska vi på julmarknad uppe på Norra Berget. Hoppas att det har snöat lite mer så att det blir extra mysigt :-) Det blir jag, Sandra, Jasmine, Evelina & William som går. Blir roligt det, bara det inte är för kallt ute. Jag har ingen mössa och inga vantar, jag måste fan i mig köpa det så fort som möjligt. Det är inte så roligt att gå runt och frysa jämt, jag tänker aldrig på det innan jag går ut heller så jag tar alltid på mig alldeles för lite kläder. Naivt av mig, vintern är här för att stanna i resten av mitt liv känns det som just nu, haha.. Positiva Emma! Det är jag det.

Sov gott ni som kan. Här är jag och mina tjejer vakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0