Magsjuka

Publicerat: 2009-12-28 Kl: 01:04:17 | I kategori: Min vardag


(Varnar känsliga läsare, inget trevlig inlägg precis!)

Jag har åkt på världens magsjuka... Legat och spytt sedan kl 09:10 imorse tills för ett par timmar sedan. Jag har inte kunnat druckit eller ätit någonting på hela dagen, för jag har ändå inte fått behålla det. Jag ville verkligen dö när klockan var runt 12. Trodde att jag aldrig skulle bli bättre, haha. Men det tror man ju alltid när man blir sjuk. Så denna dag har spenderats inne på toaletten! Mycket trevligare än så kunde väl inte min söndag ha blivit, eller? Fy.

Nu är jag så himla hungrig så att jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men magen är fortfarande irriterad känner jag, har inte vågat mig på att dricka någonting än heller, men ska testa strax. Ska se om jag hittar något sugrör så att man inte häller i sig för stora mängder och kroppen inte kan ta upp det. För om jag spyr en enda gång till så lovar jag att jag hoppar från balkongen - no joke. Jag orkar inte det. Hela min kropp värker och gör ont, inte ens sängen är skön att ligga i. Det enda som har känts bra på hela dagen har varit att ligga i badkaret, men då blir det för svårt att andas och jag däckar bara. Så slutar det med att jag vaknar upp, pulsen skyhög, så får jag lägga mig på golvet på ett par handdukar och försöka slappna av. Rolig dag! Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. Blä.

Ska svälja en alvedon nu och se om värken kanske lättar lite. Men man ska ju inte hoppas på för mycket eftersom det inte har hjälpt hittils.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0