KNOSTER!!!!

Publicerat: 2009-12-09 Kl: 00:35:12 | I kategori: Min vardag


Jag får knoster på Ellis. Hon ligger i tvättkorgen och tvättar sig (passande, haha) och ser så GULLIG UT!!! Jag vill NITA HENNE och klämma ihop henne till en liten boll som jag sedan vill stampa på. HhgdsgsdhioHIFSIHOh hgdhigihdghisdigohsdhighsdgih!!! :-) MAMMAS LILLE KISSE LOVE!! GAHHHH. (för er som inte känner mig så kanske jag verkar psykiskt sjuk just nu, men det bryr jag mig inte om) Sen så står hon och trampar med småtassarna sina (som kissar gör när dom myser, kattungar gör så för att de gör så när de får mjölk från mamman, vet inte om det är för att stimulera mammans mjölkproduktion eller vad det beror på, men de gör så iallafall) på mitt ben och varje tramp hon tar så spänner hon ut klorna så att det gör riktigt ont men hon ser så gullig ut med sina trötta ögon som hon knappt orkar hålla uppe ens en gång.. Undrar hur hon kommer att bete sig när hon träffar H? Vi får se, men det ska nog gå bra. Fast mormor har skrämt upp mig med diverse skräckscenarion som kan inträffa.. Men så gör hon ju alltid, skrämmer upp mig om olika saker. Negativa tanten :) haha men hon är gullig hon med på sitt sätt. Hon är så snäll med Jasmine, katten alltså - inte mormor, även fast Jasmine drar henne i håret för att hon blir så glad när hon ser katten, hahah.

Nu tycker Ewe och Vilma och säkert en massa andra att jag är en riktig superfjant som skriver ett helt inlägg om min katt :) Häromdagen när jag sa till Evelina att jag längtar till julafton för att då ska jag få min digitalkamera, då sa hon helt spydigt "Jaha, och vad ska du knäppa på då hade du tänkt? Katten????" hahaha. Bara därför ska jag knäppa såååå många kort på Ella och tagga dom på facebook som Evelina Persson, så att hon tvingas att se dem. HÄHÄ.

Nu sover min älskling (en av dom iaf) så det är dags för mig att sova nu också. Om den andra älsklingen tillåter, dvs. Hon brukar protestera starkt när jag lägger mig och vill sova ;) Jag saknar min tredje älskling också, Danne love. Vi ses snart baby, älskar dig.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0