Bättre nu!

Publicerat: 2009-12-30 Kl: 01:10:57 | I kategori: Min vardag


Nu mår jag bättre, tack och lov. Magsjukan gick över efter ett dygn, men jag var dålig i ungefär två dagar med ont i kroppen och så kände jag mig helt svag och yr. Jag har fortfarande inte kommit igång riktigt med maten och så, men det kommer nog! Jag tvingar i mig mat nu iallafall, men jag har verkligen noll matlust alls. Konstigt detdär.

Idag har jag iallafall varit på Birsta med Sandra :) Vi skulle egentligen åka vid 11:30, men båda var så sega och trötta så det slutade med att vi tog 13:30 bussen från navet, haha. Det var ju knappt någon mellandagsrea alls, helt jävla värdelöst. Men jag handlade iallafall ett baslinne (behövdes verkligen!!) och en ny mascara som också behöveds så min andra var torr som krut. Men något fynd kan jag inte påstå att jag ens såg röken av..

Vi blev inte så långvariga där ute eftersom jag skulle på middag hos min mormor kl 16:30, så vi tog bussen till stan vid 16-tiden. Jag kom 10 minuter sent till mormor eftersom att bussarna är dom snabbaste i världen (eller hur var det nu?), och då hade de redan börjat ätit. Jag hatar att komma in mitt i sådär, men det gjorde ingenting för jag var inget hungrig ändå, åt ca 4 tuggor sedan ville jag inte ha något mer. Men det var ju trevligt iallafall :)

Imorgon så har jag lite ärenden att uträtta på förmiddagen, ska lämna in papper och följa med Sandra på stan och hålla på. Sedan ska jag umgås med Evelina mot kvällskvisten.

Jag har stora funderingar över Nyårsafton. Fick veta lite saker nyss som skapade lite problem, blir så less! Så nu måste jag ordna och fixa med en massa saker med jävligt kort varsel, men det ska nog gå bra. Annars vet jag inte riktigt hur jag ska göra.

Jag är inte ett dugg trött ännu, men jag måste lägga mig ändå. Ska ju upp kl 10:00, och det är väldigt tidigt för att vara mig ;) Jag är en tröttis. Så nu blir det till att tvätta ansiktet och krypa ner i sängen, vet inte om jag vågar fortsätta läsa Eclipse, jag kanske fastnar då och aldrig kan lägga ifrån mig boken? Så blir det garanterat. Så jag kanske skippar det och läser den när jag inte måste kliva upp så tidigt.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0