Till min Daniel

Publicerat: 2008-09-18 Kl: 18:44:59 | I kategori: Min vardag


När varje andetag känns som det sista, när döden viskar ens namn så finns du där. Du bar mig genom skuggornas dal tillbaks till livet, gav mig en anledning att förbli den jag är. Du visade mig innerbörden av ordet tillhörighet, säg nu hur ska jag leva när vi lever isär?

 Vägen blir smalare fokuseringen skarpare, banden blir starkare ju mer tid han ger oss. Lova mig trohet och evig respekt, så ger jag dig allt jag har plus allt som du ber om. Tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knä, ber till gud att vi en dag delar ett barn delar en dröm att det alltid är du och jag.

Spelar ingen roll vad folk säger, spelar ingen roll vad dom gör. För jag vet att vi lever för varandra, kommer alltid vara tillsammans tills dagen vi dör.

Med handen på korset så svär jag dig trohet,
 min önskan i livet är att se DIG i mina söner.




Kommentarer
Postat av: Lina

Fint skrivet... :)

2008-09-18 @ 18:53:51
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0