Ledig :)

Publicerat: 2008-09-07 Kl: 18:37:26 | I kategori: Min vardag


Idag är jag ledig. Underbart! :) Vaknade imorse vid 11 och fick panik för jag trodde att jag hade försovit mig till jobbet, men så var jag ledig kom jag ju på, hur skönt som helst att få somna om. Så sov jag en stund till tills mamma kom och förstörde min ro. Men jag klev inte upp, låg kvar i sängen och kollade på film och sådär... Mysigt. Söndag kallas det ;)

Igår så jobbade jag heldag.. 10 timmar, jobbigt men pengarna behövs ju! Öppnade med Ewe kl 10.15 och gissa hur trött jag var då? Mina ögon blödde. Men det gick över. Dagen gick väl sisådär med tanke på ny personal och sådär.. Men stängningen gick bra iallafall. Efter jobbet så gick jag och Ewe hem till henne, sedan tog vi motorcykeln (som ewe säger) och åkte ner till videomix och hyrde en film. P.S I love you hyrde vi. Den är ju så jävla omtalad men så himla bra var den inte tyckte jag.. Alla säger att man ska grina hela tiden o skit. Jag och Evelina satt och funderade på när tårarna skulle komma. Haha. Min Danne tyckte att filmen sög, han satt och spelade spel på mobilen istället (otacksamma jävel) och ewes Danne vet jag inte vad han tyckte, förmodligen samma som vi.. Sedan gick jag och Danne hem, och jag hade så jävla ont i magen så jag var tvugnen att lägga mig på sängen direkt så jag kunde slappna av. Sedan somnade jag. Skönt efter en lång dag.

Idag efter att jag legat ett tag i sängen så klev jag upp och tog på mig kläder och gick ner på ICA och handlade mat och sånt som man behöver. Fan vad dyrt det är med mat. Men man måste ju äta, så är det ju. Sedan gick jag hem och började laga mat. Fiskpinnar och potatis med remouladsås, fett gott. Älskar det. Fast jag har inte ätit än, jag åt mackor och fil innan maten var klar så jag är mätt nu, men ska äta maten lite senare! Men Danne åt iaf :)

Nu ska jag städa rummet, som jag säger att jag ska varenda jävla dag, men idag måste jag verkligen ta tag i det. Fan äckligt här inne ju. Danne ska få sitta vid datorn eftersom vi inte får på TV:n för fjärrkontrollen är dum i hela huvudet.. Idiotdosa.

Bye

Jag saknar min Tova... Älskling hoppas du har det bra..



Kommentarer
Postat av: vilma

"alla säger att man ska grina hela tiden o skit"HAHA VAAA gjorde du inte?????du har inga känslor människa.inte ewe heller,men de visste jag redan.MEN DU?uuuuh...man dööör ju:(den e lyckligt-sorlig så man grinar.iddddi

2008-09-07 @ 21:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0