Jobb idag igen

Publicerat: 2008-09-25 Kl: 00:18:46 | I kategori: Min vardag


Ja, fast jag inte ens skulle jobba idag.. :P Men det blev mycket så de ringde in mig och jag ställde upp för att jag är så snäll! ;) Haha. Nej men jag fick lite bonus också så det var bra.. Var ju bara 2 timmar så det var lugnt! Plus att Ewe jobbade så det var ju bra också.

Orkar inte skriva nu, är så jävla trött o sliten o har ont i en massa muskler. Ryggen och benen är värst.. Hoppas det går över.

Imorgon ska jag till sjukhuset vid 11tiden, sedan vet jag inte vad som händer... Beror väl på vad som sker på sjukhuset, ska väl antagligen vila bara. Vore skönt :)

Nu tjatar Danne om att han vill spela, som vanligt. Han gör fan inget annat än att spela dataspel. NÖRD!!! Jag ska duscha tror jag.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0