Huvudvärk

Publicerat: 2008-09-17 Kl: 01:33:56 | I kategori: Min vardag


Sån jävla huvudvärk lider jag av alltså. Har haft konstant huvudvärk i ca 1 vecka nu. Måste ringa sjukhuset imorgon och fråga vad det kan vara frågan om? Man blir ju lite orolig, det släpper ju fan aldrig heller.

Är hemma hos Ewe och William nu iallafall. Tog en promenad hit förut och ska sova här inatt :) Ligger och tittar på OZ och sådär. Ewe gick och la sig vid halv12, men jag kan inte sova. Saknar Danne skitmycket, svårt att sova utan honom.

Imorgon vet jag inte vad det blir, ska vara med William från 11-16 ifall han känner sig krasslig när han vaknar så att han slipper gå på dagis och vara sjuk eftersom Ewe jobbar. Men om han kände sig piggare så skulle han få gå på dagis iallafall, hur kul är det att vara med Emma lixom ;) Jo han tycker det, sötnosen. Jag tycker iallafall om att vara med honom. Så jävla underbar unge! Han är den gladaste jag vet, han är aldrig arg o grinar o såntdär, förutom om han kanske gör illa sig men jag som är vuxen grinar ju också när jag gör illa mig. Haha. Så nu har jag gett honom en liten kärleksförklaring, haha. Men det är väl bra med kärlek! ;) ewe och William har alltid varit mina kärlekar :D

Så vi får se vad dagen bjuder på imorgon. Det är ganska långtråkigt att vara ledig från jobbet ändå alltså, man känner sig onyttig på nåt sätt. Bara fördriver dagarna med ingenting. Men det är ju välbehövligt. Allt har lugnat ner sig lite och blivit lite bättre nu sedan jag inte har jobbat.. Så man får väl hoppas att det är jättebra när jag varit ledig i en vecka!

Nu ska jag fortsätta kolla på Oz. Det är bra på ett sätt att jag sover här idag iallafall, för då finns det ingen risk att jag sover länge imorgon och missar telefontiderna, jag är så jävla oansvarig!! :P Jag vaknar aldrig och kliver upp och ringer. Men imorgon blir det av iallafall! Det får Evelina se till ;) Hon är som min styvmorsa, haha. Nerå.

Godnatt.

Saknar dig Danne.. Älskar dig baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0